Totalul afișărilor de pagină

Curs Managementul Situatiilor de Urgenta - Predeal (17.03 - 31.03.2013)



Compania noastra, in calitate de partener al C.R.F.C.A.P.L. Timisoara organizeaza la Predeal, cursul de perfectionare adresat functionarilor publici: Managementul Situatiilor de Urgenta. Pot participa atat persoane interesate din sistemul bugetar, cat si persoane private, inclusiv de la companii.

Obiectiv


Cursul are ca obiectiv principal pregătirea în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă a reprezentanţilor instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere din administraţia publică locală din judeţele arondate.
Administraţia locală este un jucător cheie în managementul urgenţelor. În plus, la sprijinirea comunităţii pentru restabilire ca urmare a unor urgenţe, administraţia locală are un rol important în planificarea şi pregătirea pentru urgenţe şi în acţiunile de prevenire a efectelor situaţiilor de urgenţă. Corespunzător domeniului de responsabilitate şi a atribuţiilor ce îi revin, administraţia locală din România tinde să includă activităţile de management al urgenţelor între peocupările sale majore. Datorită acestui lucru, personalul din administraţia locală este necesar să cunoască principiile şi practica managementului urgenţelor.

Coordonare şi suport
Ministerul Administraţiei şi Internelor:
elaborează Ordinul privind pregătirea personalului din compunerea comitetelor pentru situaţii de urgenţă;
stabileşte perioadele de pregătire, conţinutul tematicii, număr de participanţi şi categorii de pregătire.
Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă :
elaborează Instrucţiunile privind organizarea şi desfăşurarea pregătirii în domeniul situaţiilor de urgenţă;



planifică seriile de pregătire pe centre zonale.
Prefecturi:
emite Ordinul prefectului privind participarea la cursurile de pregătire;
întocmesc planificarea nominală pe categorii de personal şi serii de pregătire.
Consilii judeţene:
asigură logistic desfăşurarea activităţii de pregătire în Centrele zonale.


Cine participă

Personalul din compunerea Comitetelor pentru Situaţii de Urgenţă:

Autorităţi din administraţia publică locală, cu responsabilităţi în domeniu: prefecţi, preşedinţi de consilii judeţene, subprefecţi, primari şi viceprimari ai localităţilor;

funcţionari publici: secretari generali ai judeţelor, secretari ai localitatilor.

Competenţă

Unităţile de competenţă acoperă domeniul managementului urgenţelor în administraţia locală. Acestea furnizează o introducere generală în aspecte legate de managementul urgenţelor, astfel:

  • rolul administraţiei locale în urgenţe;
  • nevoile comunităţii în situaţii de urgenţă;
  • identificarea riscurilor la nivelul comunităţii;
  • integrarea managementului urgenţelor în politica şi practica administraţiei locale.


Conţinut

  • Identificarea rolului administraţiei locale în managementul urgenţelor;
  • Explicarea rolului comunităţii în contextul managementului urgenţelor;
  • Evaluarea strategiilor de management al urgenţelor pentru administraţia locală;
  • Coordonarea implementării strategiilor privind gestionarea situaţiilor de urgenţă.



Cursul va avea loc la hotel Comfort Suites - Predeal, o locatie foarte potrivita pentru un astfel de perfectionari, va dura 7 zile in perioada: 17.03 - 31.03.2013
Pentru aceasta perioada  de 7 zile costurile sunt:
- cursul de perfectionare: 980 RON (include cursul propriu-zis, suport de curs si alte materiale, materiale electronice, certificarea)
- cazare si 3 mese: 1550 RON/loc in varianta "double" si 2100 RON/loc in varianta "single"

Pentru inscrieri va invitam sa ne contactati:
telefon: 0730.830.760

Pentru a vizualiza intreaga gama de cursuri oferite functionarilor publici va invitam sa vizitati acest link: http://www.cursuri-calificare.eu/cursuri-functionari-publici/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu