Totalul afișărilor de pagină

Curs de vanzari (national)



“ABC – Always Be Closing!”
- filmul “Glengarry Glen Ross” -

Echipa de vanzari este principala sursa de venituri a companiei. Dezvoltarea abilitatilor vanzatorilor este o activitate extrem de importanta. Gasiti in lista de cursuri modulele care ii vor ajuta sa intre cat mai repede in ritmul de vanzare dorit de dumneavoastra.
Cresterea competitiei a facut ca procesul de vanzare sa fie, astazi, mai dur ca niciodata. Performantele unei companii sunt date de puterea echipei sale de vanzari.
Vanzarea este un proces in 7 etape: prospectarea si selectionarea, preabordarea, abordarea, prezentarea si demonstratia, depasirea obiectiilor, incheierea tranzactiei, urmarirea in exploatare si intretinere.
Toate cursurile noastre au la baza experienta trainerilor si tehnici NLP (Programare Neurolingvistica) care ofera instrumente practice, testabile si aplicabile imediat.

 Bazele vanzarilor
Cui se adreseaza:
- personalului “de prima linie” incepator
- personalului cu experienta, dar care nu a mai urmat vreun curs
- celor care au nevoie de o reorganizare a cunostintelor
Ce ofera acest curs:
  • formarea atitudinii profesionale in privinta meseriei, a clientilor si organizatiei proprii
  • un set de baza de abilitati, notiuni si tehnici
  • intarirea disciplinei autoconsimtite
  • sudarea echipei si imbunatatirea comunicarii interne
Ce contine acest curs:
  • mecanismele psihologice esentiale ale clientului
  • comunicare non verbala
  • fazele si etapele procesului de vanzare
  • fazele si etapele comunicarii interumane in cadrul vizitei de vanzare
  • tehnici si abilitati de comunicare in vanzari
  • atitudini si moduri de relationare pe termen lung
Cum se desfasoara:
  • cursantii sunt provocati sa descopere singuri majoritatea raspunsurilor
  • trainerii isi pun la dispozitie intreaga experienta practica
  • notiunile si tehnicile sunt exersate permanent prin scenete ( rolle-play-uri ), studii de caz etc
  • trainerii motiveaza permanent cursantii sa gandeasca in mod creativ
  • pe parcursul intregului training se fac evaluari cu privire la participare, disponibilitate de dezvoltare, potential de crestere etc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu